تيره كردن ابرو – آموزش جوان سازي ابرو در خانه – رنگ كردن ابرو


راهكارهاي جوان سازي چهره با استفاده از تغيير رنگ ابرو

تيره كردن ابرو – آموزش جوان سازي ابرو در خانه – رنگ كردن ابرو

تيره كردن ابرو رنگ كردن ابروخدمات تخصصي ابرو آراميس مد در اين پست به شما دوستان سه روش مجرب و اساسي براي جوان سازي ابرو در خانه را آموزش مي دهد. پس اگر مي خواهيد با يك آرايش ابرو درست و حرفه اي صورت خود را چندسال جوان تر كنيد، اين مطلب را تا انتها با آرايشگاه آراميس مد مدرنيته ترين سالن كاشت و اصلاح ابرو در شهرك غرب و سعادت آباد دنبال كنيد.

رنگ كردن ابرو – بهترين راهكارهاي تيره كردن ابرو در خانه:

رنگ كردن ابرو – بيشتر افراد فكر مي كنند كه زيبايي فقط در رنگ هاي روشن و هايلايت كردن مو و ابرو مي باشد، در صورتي كه يكي از بهترين آيتم هاي زيبايي و جوانتر نشان دادن چهره استفاده از رنگ هاي تيره بخصوص براي ابرو مي باشد. شما حتي اگر از تيره كردن ابرو هايتان براي بالا بردن جذابيت چهره مطمئن نيستيد، مي توانيد با آرايش موقت آنها را تيره تر كنيد تا از جذابيت آن و تناسب داشتن با چهره تان مطمئن شويد.

آموزش گام به گام سه روش ساده براي تيره سازي ابروها:

از آنجايي كه ابروهاي روشن و كمرنگ چهره افراد را سرد و بي روح نشان مي دهد حتي اگر هم مد باشد، سالن زيبايي آراميس مد به شما پيشنهاد مي دهد براي گرما بخشيدن به چهره تان ونشان دادن جذابيت هاي آن از روش تيره كردن ابرو بهره ببريد. در ادامه به شما مهمترين اصول و آيتم هايي را كه براي تيره سازي ابروهايتان بايد رعايت كنيد تا به نتيجه مطلوب برسيد را ارائه مي دهيم.

راهكارهاي جوان سازي چهره با استفاده از تغيير رنگ ابرو

راهكارهاي جوان سازي چهره با استفاده از تغيير رنگ ابرو

گام اول: تيره كردن با استفاده از رنگ

اولين روش ساده و اساسي كه شما هم مي توانيد با مراجعه به آرايشگاه آن را براي تيره كردن ابرو هايتان دريافت كنيد و هم خودتان در خانه آن را انجام دهيد، استفاده از رنگ مصنوعي براي ابروها مي باشد.

  • انتخاب رنگ:

زمان انتخاب رنگ ابرو اين گزينه را در ذهن داشته باشيد كه براي داشتن يك چهره جذاب نبايد ابرو از موهاي سر تيره تر باشد، پس رنگ انتخابي بايد بين دو تا سه درجه روشن تر باشد.

  • خريد درست:

براي حفظ سلامت ابروهايتان هرگز زمان رنگ كردن از همان رنگي كه براي موهايتان استفاده مي كنيد براي ابرو، استفاده نكنيد و رنگ مخصوص خودش را تهيه كنيد.

  • دقت كنيد:

اگر خودتان مي خواهيد ابروهايتان را رنگ كنيد، بسيار مراقب چشم هايتان باشيد كه رنگ با آن تماس پيدا نكند. حتما قبل از مصرف دستوالعمل روي جعبه را مطالعه كنيد.

آموزش گام به گام رنگ و آرايش كردن ابرو با لوازم تيره

آموزش گام به گام رنگ و آرايش كردن ابرو با لوازم تيره

گام دوم: استفاده از آرايش براي تيره كردن – رنگ كردن ابرو

گاهي شما فقط مي خواهيد از تيره كردن ابرو به صورت موقتي مثلا يك مهماني بهره ببريد، براي اين كار مي توانيد از لوازم آرايشي مثل ريمل ابرو و مداد ابروي تيره بهره ببريد.

  • آغشته كردن بورس:

اگر مي خواهيد از ريمل ابرو استفاده كنيد، حتما حتما زمان آغشته كردن بورس به ريمل آن را به طور كامل داخل مايع بچرخانيد تا كاملا بورس رنگ بگيرد.

  • گرفتن مايع:

دقت كنيد مقدار مايع آغشته شده به بورس به اندازه باشد، اگر مقدار آن بيشتر از حد است آن را با لوله ريمل بگيريد.

  • كشيدن ريمل ابرو:

زماي كه مي خواهيد ريمل به ابروهايتان بكشيد، دقت كنيد كه.....

براي مشاهده ادامه آموزش تيره كردن ابرو اينجا كليك كنيد.

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/تيره-كردن-ابرو-جوان-سازي-صورت/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: